FİT KIZLARIN SPOR SONRASI YEDİĞİ 7 BESİN

 

 


FİT KIZLARIN SPOR SONRASI YEDİĞİ 7 BESİN

Tam da hayal ettiğiniz gibi, spor salonunda uzun ve etkili bir çalışma yaptınız. Ancak şimdi kan şekerinin de etkisiyle açlıkla kavruluyorsunuz. Peki hem çalışmanızı boşa çıkarmayacak hem de sizi tok tutacak besinler hangileri?

Instagram hesaplarında vücutlarını hayranlıkla izlediğimiz ünlü yıldızlar spor sonrası hangi besinleri tüketiyorlar dersiniz? Cevabı bu listede:

 

ÇİKOLATA
Hadi önce en önemlisinden başlayalım. Kendimizi şımartmayı seviyoruz, özellikle de zorlu bir sporun ardından. Dr. Mike Roussell çikolatanın sandığımız kadar zararlı olmadığını savunuyor. Özellikle bitter çikolatanın performansı arttırdığını düşünüyor.

 

SÜZME PEYNİR
Biraz eski bir fikir gibi dursa da süzme peynir hala en lezzetli seçenekler arasında. Özellikle kilo vermeye odaklandığınız dönemde, ihtiyacınız olan proteini alabileceğiniz hafif bir seçenek.

TATLI PATATES
Tatlı patatesi sevmeyen birini bulmak zor. Egzersiz yaptığınızda, kan şekeri seviyeniz düşecek; bu durumda dengeyi düzeltmek ve gerekli antioksidanları sağlayacak; besleyici karbonhidrat seçeneği sunan tatlı patateslere ihtiyacınız var.

SIMPLICITY IS THE KEY TO CONSISTENCY || Keep it simple and keep it easy. As much as I wish I was a cordon bleu chef, the truth is that simplicity is what keeps me consistent with my diet of whole and minimally processed foods. If I had to follow complex recipes every night, just to eat ‘healthy’ I would probably end up eating take out every night. My clients have said that the hardest part about changing dietary habits has nothing to do with taste or disliking home cooked meals, its convenience. When you finish a hard days work all you want to do is come home to a package of deliveroo, but I guarantee that there are easy ways to cook at home that take minimal time or preparation. This was the premise for all the recipes in my book (link in bio) – they are quick and easy so that you can spend more time taking a photo of your food and less time preparing it. ✅? #vertueliving #vertuemethod #liftlengthennourish

Shona Vertue (@shona_vertue) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

 

BEZELYE
Dondurulmuş olanları sayesinde her mevsimde ulaşabildiğimiz bezelye; diğer sebzelere kıyasla yüksek düzeyde C vitamini ve protein içerir.

 

SOMON
Somon, tok dolaşmanıza yardımcı olacak proteinle dolu bir başka önemli besin. Aynı zamanda somon “egzersiz sonrası kas iltihap azaltmaya yardımcı” yüksek miktarda omega-3 yağ asidi içerir.

 

YUMURTA
Tamam, belki bu artık bir sır değil, ama yine de tekrar etmekte fayda var.Evet, çok miktarda protein içeriyorlar fakat aynı zamanda antioksidanların yanı sıra vitamin A, B12, B2 ve B5 gibi vücut direncini artırıcı diğer vitaminler açısından da zengin olduklarını biliyor muydunuz?

Guten morgen from Berlin ??#hbfit

Hannah Bronfman (@hannahbronfman) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

 

KARNABAHAR

Brokoli mükemmel olsa da, yağ yakmak için asıl ihtiyacımız olan “karnabahar”.


Müşra Demir