MODA

KARLIE KLOSS ve YENİ METALİK TRENDİYLE 90’LARIN GRUNGE TARZINI SUNUYOR

Barselona, 15 Mart 2016 – 90’ların grunge tarzından ilham alan Yeni Metalik, markanın İlkbahar/Yaz 2016 sezonundaki reklam kampanyalarında öne çıkacak üçüncü trend. Bu sefer, yeni trendi sunma görevi, henüz 23 yaşında olmasına rağmen top model tacına sahip olan Amerikalı model Karlie Kloss‘a verildi.

1229_MAN_003_ 140_G_v8_cmyk-EC

Sırasıyla Kendall Jenner ve Liu Wen tarafından sunulan Kabile Ruhu ve Yumuşak Minimal trendlerinden sonra, Nisan ayında müzik sahnelerinin ve dönemin estetiğinin metalik bitirişlerle canlandırıldığı Yeni Metalik trendiyle 90’ların grunge tarzına odaklanılıyor. Rock ‘n’ roll unsurları arasında, mini etekler, boxy ceketler ve bolca kot. Çekici, şık ve umarsız. Topuklu ayakkabılar, yarım botlar ve spor ayakkabılar, şıklık ve cesaret karışımı kıyafetlere bir kıvrım veriyor. Pullar, parıltılı bitişler ve gümüşî tonlar, Courtney Love gibi şarkıcılar ve Nirvana fanlarının grunge dönemine yansıttıkları pervasız çekiciliği yeniden yaşatıyor.

 

Çekimleri Şubat ayı başında Londra’daki bir stüdyoda yapılan bu yeni kampanya, Nisan ayında caddeleri ve farklı reklam platformlarını sarsacak. MANGO, bu çekimi makyaj için Miranda Joyce ve saç için Paul Hanlon ve fotoğraf çekimine ritm katan the Kills grubunun lideri müzisyen Jamie Hince’in işbirliğine emanet etti. TV reklamında çıkacak, 2011 yılında yayınlanan Blood Pressures adlı albümde öne çıkan Future Starts Slow adlı şarkıyı söylemesi için ünlü indie rock şarkıcısı seçildi.

 

Markayla diğer çekimlerde de birlikte çalışmış olan Karli Kloss, şunları belirtti: Rock’tan ilham alan Yeni Metalik koleksiyonlarını hayata geçirmek için MANGO ile birlikte çalışmak çok eğlenceliydi. Koleksiyondaki parçalar alışılmışın dışında ve başdöndürücü bir dans partisindeki enerjiyi yakalıyor.

 

Şirket, mağazalarını her iki haftada bir son trend kıyafetlerle stoklama ve her ay anın trendini onu en iyi ifade eden yüzle öne çıkaran farklı bir reklam kampanyası yapma stratejisine devam ediyor. Şubat ayı başında uygulamaya konan bu yeni stratejinin hedefi, hızlı moda dünyasının hızına ve acilliğine yanıt vermek için trend olan ürünleri tüm mağazalarında sunmak ve reklam mecrasını ve araçlarını dijital çağa uyarlamak.