Beyoncé ve adidas, sporun yaşamları iyi yönde değiştirme inancıyla bir araya gelerek yaratıcılıklarını ortaya koydukları bir iş birliğine imza attı. Bu iş birliğinin ilk adımı olan adidas x IVY Park koleksiyonu Türkiye’de özel bir lansmanla duyuruldu.

Beyoncé ve adidas’ın gelecek nesillerin yaratıcılığına ilham veren iş birliğinin ilk koleksiyonu IVY Park Türkiye’de satışa çıktı. Koleksiyon, güç, özgürlük ve özgünlük temalarından besleniyor ve spor giyime farklı bir tasarım anlayışı getiriyor. adidas x IVY PARK’ın kapsül koleksiyonu, riske girip korkusuzca yaşama cesaretine sahip herkes için bu öğeler etrafında buluşuyor. Güneş turuncusu, kestane ve ekru renklerinden oluşan canlı bir renk paletinde üretilen stiller, tıpkı tasarımcısı gibi yenilikçi ögeler barındırırken aynı zamanda çok çeşitli styling seçenekleri de sunuyor.

Koleksiyon, kullanıcısının sokakta ya da yaratım sürecinde hayatını kolaylaştırabilecek ekipmanlarla farklı şekillerde kullanılabiliyor. IVY PARK ayakkabı tasarımları ise Ultra Boost’un koyu kestanesi, Nite Jogger’ın turuncusu ve Super Sleek 72 gibi adidas siluetleri ile yeniden yorumlanıyor. Ayakkabının spor çantasına bağlanmasını sağlayan kanca sistemi ise kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıyor.

Koleksiyonun kapsayıcılık, topluluk ve çeşitlilik değerleri; güç, özgürlük ve bireysellik ögelerini temsil eden güçlü bir kampanyayla tanıtıldı. Koleksiyondaki her bir parçadaki yaratıcı vizyon aslında Beyoncé’nin kendisi ile gözler önüne seriliyor. Bir bütün olarak bakıldığında tüm bu ögelerin, Beyoncé’nin tek başına sahip olduğu ilk spor markalardan biri olan IVY PARK markasının güçlü bir görsel yansıması oluyor.

Hem Beyoncé’nin adidas için tasarladığı koleksiyonların hem de Ivy Park markasının yeniden lansmanının temelinde anlamlı ve zengin bir hikâye anlatımı yer alıyor. Beyoncé ve adidas’ın tasarım ortaklığı, önümüzdeki dönemde hem performans hem günlük stil alanında çarpıcı ürünler sunmaya devam edecek.

Total
0
Shares