Günlük hayatınızda yapacağınız küçük değişiklikler sağlıklı bir kışın anahtarı olabilir. Bu yöntemler bağışıklık sisteminizi güçlendirecek.

BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİZİ GÜÇLENDİRMENİN 6 YOLU 34

 

AKILLI BESLENİN
“Eğer hastaysanız, işlenmiş şekerden ve mukoza yapıcı süt ürünlerinden uzak durun. Ev yapımı limonlu, ballı ve zencefilli ılık çay için” diyor Akupunktur Uzmanı Emma Quine ve devam ediyor; “Bolca kök sebze, yosun, zencefil, sarımsak, çörekotu, börülce, miso çorbası ve koyu renkli lifli yeşillikler tüketin. Bu besinler size enerji verir ve Çin tıbbına göre sağlık ve canlılığın kaynağıdırlar.”

Total
13
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.