Seyahat

Bir Otel Markasından Çok Daha Fazlası: Hilton

31 Mayıs’ta, 1919 yılından bu yana en dinamik yılını kutlamaya hazırlanan küresel otel markası dünyanın dört bir yanında anlık toplumsal hareketlerle “Hilton Etkisi”ni çoğaltıyor. Hilton zincirinin Maslak’taki oteli, otelde konaklayan her bir misafirin ismine özel, 100’üncü yılı şerefine Çanakkale Gürece Ormanı’na diktirdiği fidanlar ile örnek olmaya değer bir etkide bulunuyor.

2030 yılına kadar sosyal etkisini iki katına çıkarmayı hedefleyen Hilton, insanlar ve yerel topluluklara yatırım yapıyor, doğal kaynaklar üzerindeki ayak izlerini azaltarak gezegenimizi koruyor. Bir otel markasından çok daha fazlası olan global marka, tam 100 yıldır misafirlerinin değişen ihtiyaçlarını karşılamak için onlara yeni ürün inovasyonları ve hizmetler sunarak dünya çevresinde konukseverliğin ölçütünü belirledi.

31 Mayıs’ta, 1919 yılından bu yana en dinamik yılını kutlamaya hazırlanan küresel otel markası dünyanın dört bir yanında anlık toplumsal hareketlerle “Hilton Etkisi”ni çoğaltıyor. Örneğin Hilton zincirinin Maslak’taki oteli, otelde konaklayan her bir misafirin ismine özel, 100’üncü yılı şerefine Çanakkale Gürece Ormanı’na diktirdiği fidanlar ile örnek olmaya değer bir etkide bulundu. “100 Years of Care (100 Yıllık Özveri)” başlığı altında gerçekleşen bu projenin esas amacı, etki yaratmak ve bu etkiyi kişiselleştirerek yayılmasını sağlamak.

100 yıldır sektörün öncüsü olan marka, “Biz daha yeni başlıyoruz.” diyerek, geleceğe dair Hilton Etkisini şimdiden herkese hissettirmeye hazır görünüyor.