Cilt Bakımı

Foreo yeni yüksek performanslı koleksiyonu Kiwi ile akne probleminin ve cilt pürüzlerinin önüne geçiyor!

Dünyanın önde gelen cilt teknolojisi markası Foreo, KIWI koleksiyonunu piyasaya sunuyor ve böylece İsveç’in en iyi ’emiş gücü’ ürünleri üretme geleneğini sürdürüyor. Hiçbir şey bir İsveç ürünü gibi ‘vakumlayamaz’ kampanyası sadece yeni bir koleksiyon sunmakla ilgili değil, aynı zamanda İsveç kökenlerine ve 50 yıl önce harika bir kampanya yaratan ünlü bir İsveç markasına saygı duruşunda bulunuyor.

KIWI koleksiyonu iki üründen oluşuyor: KIWI Derma; cilt dokusunu daha pürüzsüz, daha eşit hale getirmek, daha genç ve daha rafine görünmesini sağlamak için yeniden yüzeye çıkaran elmas mikrodermabrazyon gözenek vakumu sunarken, KIWI; gözeneklerdeki gizli (ya da o kadar da gizli olmayan) kirleri eski gözenek bantlarının hayal bile edemeyeceği kadar iyi emen bir vakum imkanı sunuyor.

Bu koleksiyonu gururla ifade eden Foreo; Hiçbir şey bir İsveç ürünü kadar ’emiş gücüne’ sahip olmadığını vurguluyor. 50 yıl öncesinden başlayan hikâye, ünlü bir İsveç markasının; ‘Hiçbir şeyin elektrikli süpürgeleri gibi emiş gücüne sahip olmadığını’ iddia eden bir pazarlama sloganına dayanıyor. İngiliz pazarı için tasarlanan bu kampanya; ’emiş gücü’ kelimesinin ‘kötü’ anlamına gelmediğini kanıtlıyor. ABD’de ise slogan, ’emiş gücü’ kelimesi yüzünden komik bulunuyor ve pek çok kaynak bu kampanyayı bir pazarlama başarısızlığı olarak nitelendiriyor.

Foreo diğer markalardan söylemleriyle değil, düşünce ve eylem biçimleriyle farklı olduğu için biraz daha derine iniyor ve bu kampanyanın İngiltere’de gerçekten çok başarılı olduğunu görüyor. Foreo, bunu sadece bir başarı olarak görmüyor, aynı zamanda bu kampanyayı bir ilham kaynağı ve İsveç’in olaylara yaklaşım tarzının basit ve aynı zamanda en iyisi olduğunun canlı bir kanıtı olarak kabul ediyor.

Foreo Türkiye Genel Müdürü Adnan Beciragic KIWI koleksiyonunu hakkında; “Foreo İsveç kökenleriyle gurur duyuyor. Kim duymaz ki? İsveç, olağanüstü başarılarıyla bilinen, mükemmelliğin temsili bir ülkedir. Pop müziğin ve yenilikçi, kalite odaklı markalardan oluşan geniş bir listenin ötesine geçen İsveç Yolu, radikal bir şekilde daha iyi bir dünya yaratmakla ilgilidir. Başkaları bir şeyin nasıl yapılması gerektiğine uymadığı için başarısızlık gördüğünde, Foreo tam da alışılagelmiş bir şekilde değil, akıllı bir şekilde yapıldığı için muazzam bir potansiyelin farkına varır. Hiçbir şey bir İsveç ürünü kadar ‘vakumlayamaz’ kampanyası sadece KIWI koleksiyonunu tanıtmakla kalmıyor, aynı zamanda İsveç mirasını tanıtıyor ve yarım yüzyıl önce bir İsveç markası tarafından yaratılan fantastik bir kampanyaya saygı duruşunda bulunuyor.” sözlerini dile getiriyor.