İyi beslenmek, zihinsel ve fiziksel fonksiyonlarınızın en iyi şekilde çalışmasını sağlar. Bu altı besin, vücudunuzun stresin biyolojik etkilerini bertaraf etmesine yardımcı oluyor. Neden kendinizi onlardan mahrum bırakıyorsunuz?

FORMA GİRMEK İÇİN İHTİYACINIZ OLAN 6 BESİN

 

Bitter Çikolata

Bu iyi hissettiren süper lezzetli yiyecek, bazı meyve sularından çok daha fazla antioksidan içerir ve tansiyon düşürücü etkiye sahiptir. En mükemmel porsiyon ise 30 gramlık bir parça.

 

Papaya

A, C ve E vitaminleri içeren bu tropik meyve, cilt, saç, kalp ve bağışıklık sistemi için çok faydalı. Bulabilirseniz tazesini yiyin, kurusunu ise küçük miktarlarda tüketin.

 

Biberiye

Yemekleri süslemek ya da baharatlandırmak için kullanılsa da, içindeki uçucu yağlar dolaşım sistemini uyarır ve tahrişi önler. Ayrıca hafıza güçlendirici etkisi de kanıtlanmıştır.

Keten Tohumu

Çekilmiş olarak sindirimi tane halinden daha kolaydır. Bitkisel bir östrojen olan lignan içerir. Bu da aylık ruh hali değişimlerini yatıştırmaya ve fazla yemeyi önlemeye yardım eder.

forma girmenin yolları

 

Portakal

Bu asitli meyve, stresle daha kolay savaşmaya yardımcı olduğunu kanıtlamış bir antioksidan olan C vitamini bolca içerir.

 

Kereviz

Bir sap kerevizi kemirmek bile stresinizi alır ama bu sebze aynı zamanda kandaki stres hormonların azaltan ve bu sayede damarları da rahatlatan bir kimyasal içerir.

 

Bu besinlere ilave olarak, doğru nefes almayı da ihmal etmeyin!

Sadece nefes alın. Günde sekiz dakika sakinleşmek için harika bir ilk adımdır. Uzmanlar beş dakikanın bile faydası olacağını söylüyor. Gergin durumlara daha az tepki vermeye başlayacağınızı fark edeceksiniz.

Total
10
Shares

Bir cevap yazın