Koçak Gold’un Anadolu topraklarında başlayan hikayesi, 62 yıldır zenginleşerek devam ediyor.

Koçak Gold’un Anadolu topraklarında başlayan hikayesi, 62 yıldır zenginleşerek devam ediyor.

“Mücevher” dendiğinde akla gelen ilk markalardan biri olan “Koçak Gold” bundan sonra “Koçak” ismiyle yoluna devam etme kararı aldı.

Yaklaşık iki yıldır süren detaylı araştırmalar ve çalışmalar neticesinde Türkiye’nin en çok sevilen ve tercih edilen markalarından biri olma hedefiyle yola çıkan Koçak markası yeni yüzüyle ve iletişim stratejisiyle tüketicilerin karşısına çıktı.

Marka adı, logo ve tüm kurum kimliği yenilenerek başlayan değişime “Koçak Seninle Güzel” reklam kampanyasıyla devam edildi.

Yeni reklam kampanyasının filmleri, bu kategoride dünyanın en başarılı yönetmenlerinden biri olan ünlü Fransız yönetmen Bruno Aveillan tarafından çekildi. Türkiye coğrafyasının birbirinden güzel ve etkileyici yerlerinde çekilen filmin müziği ise herkesin çok yakından bildiği “Her Şey Seninle Güzel”. Filmin müziğini ise Türkiye’nin en güçlü seslerinden Serenad Bağcan seslendirdi. Kampanyanın televizyon, sinema, basın ve dijital mecralarda yayını devam ediyor.

Koçak, yeni konumlandırması ve “Koçak Seninle Güzel” kampanyasıyla uzun soluklu ve ileriye dönük bir iletişimin ilk adımını attı. Koçak markasının yeni iletişim stratejisine göre yatırımları önümüzdeki yıllarda da büyüyerek devam edecek.