Markanın takipçileri, markanın İlkbahar/Yaz 2020 koleksiyonu ile ilgili hangi tasarımların mağazalara ulaşacağını ve kampanya hakkındaki diğer konular ile ilgili görüşlerini Instagram kanalı ile bildirmekle yükümlü olacaklar.

Mango, kitlesinin bir sonraki kampanya ve markanın yeni koleksiyonuyla ilgili kararlar alacağı yeni uygulaması olan Your Choices makes us’ı (Bizi biz yapan, seçimleriniz) tanıtıyor. “Look. Participate. Decide. (Bak. Katıl. Karar ver)” sloganına sahip birkaç hafta sürecek bu öncü projeyle, Mango’nun yaratıcı ekibi, firmanın resmi Instagram hesabındaki takipçilerinin İlkbahar/Yaz 2020 koleksiyonunda mağazalara gelecek olan kıyafetleri ve bunlarla ilgili diğer konuları seçebilecekleri bir ortam yaratıyor.

Mango, Instagram profilindeki 11 milyondan fazla takipçi kitlesinin fikirlerine dayanarak ilk defa hareket etmiyor. Kullanıcılar, 2018 İlkbahar/Yaz kampanyasında, en sevdikleri aksesuarları seçerek modellerin görünümleri üzerine fikir beyan edebilmişlerdi. Şimdi ise, firma bir adım daha ileri giderek koleksiyonunun geliştirilmesi ve kampanya ile ilgili konularda da takipçilerinin görüşlerine başvuruyor.

Modaya, kültüre, stile ve sanata olan ilgi, marka ile kitlesi arasındaki ortak bileşendir ve kitlesiyle tüm iletişimlerde yaratılan alanlar ve onlarla olan ortak girişimlerdeki amaçtır.

Mango, 1984’te kurulmuştur ve bugün dünyanın lider moda gruplarından biridir. Menşei Barselona olan şirketin, 110 ülkede 817.000 m2 kapsamlı bir mağaza ağı bulunuyor. Palau-Solità i Plegamans’taki “El Hangar” Tasarım Merkezi’nde her yıl 18.000’den fazla giysi ve aksesuar sezonun trendlerine göre tasarlanmaktadır. Şirket, 2018 yılını 2233 milyon avroluk satış geliri ile kapattı. Daha fazla bilgi için www.mango.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Total
0
Shares