Tasarımlar, 11 Şubat’tan itibaren seçili 30 mağazada ve online satışta olacak.

Yeni kapsül koleksiyonunun tasarımında yenilikçi bir bakış açısı tercih eden Mango, üç boyutlu baskı aracılığıyla yeni bir koleksiyon çıkardı. Mango’nun tasarım seçenekleri, huş, PLA, pişmiş toprak, biyolojik olarak parçalanabilen plastikler, ahşap ve seramik gibi %90 geri dönüştürülebilir materyallerin kombininden oluşmaktadır.

El sanatlarından esinlenen, düzensiz formlardaki koleksiyon, sıcak ve doğal renkleri altın rengi ile buluşturuyor. Ürünler; yansıttıkları hava, şekil, malzeme, renk, tazelik ve ahenkle adeta bizi Akdeniz yaşam tarzının hüküm sürdüğü yerlere götürüyor.

Bu proje ile Mango, sürdürülebilirliğe olan bağlılığını güçlendirdi. Aynı zamanda, koleksiyonlarını geliştirmenin kilit noktası olan bu konsepti, yenilikçi bir yaklaşımla birleştirmiş oldu.

Bu projede, 3D yazıcı aracılığıyla sürdürülebilir moda üretiminde referans gösterilen İspanyol şirket Comme Des Machines ile iş birliği yapılmaktadır. Bu genç ekip, yazıcılar aracılığıyla; takı, el çantası ve kumaş üretiyor ve böylelikle tekstil endüstrisinin dijital dönüşümüne öncülük etmiş oluyor. Şirket, 2012 yılında, Aran Azkarate, Andrés Iglesia, Joan Mikel Azkarate, Suso León, Álex Arriola ve Paris Moda Müzesi’nin şimdiki yöneticisi Miren Arzalluz tarafından kurulmuştur.

Kapsül koleksiyon, 10 parçadan oluşmaktadır. Birleşik Krallık, Fransa, İtalya, İspanya, Almanya, İrlanda, İsviçre, Avusturya ve Portekiz’deki seçili 30 mağazada ve online olarak satışa sunulacaktır.

Total
0
Shares