MODA

Mango’nun İlkbahar/Yaz 2020 Kampanyası Shared Moments Konseptini Devam Ettiriyor

Ünlü fotoğrafçı Glen Luchford, bu kampanyada Anna Ewers, Rebecca Leigh Longendyke, Vittoria Ceretti, Kit Butler ve Hamid Onifade’yi fotoğraflıyor.

Özellikle 70’li yıllardan esinlenen kadın koleksiyonunda yer alan ürünler %100 sürdürülebilir kumaşlardan üretildi.

Mango, İlkbahar/Yaz 2020 sezonundaki yeni kampanyası için ‘’Shared Moments’’ konseptini işlemeye devam ediyor. Kampanyanın fotoğraflarnı, otuz yıllık moda kariyeri boyunca ikonik görüntüler yakalayan, ünlü İngiliz fotoğrafçı Glen Luchford çekti.

Sonbahar/Kış 2019 Shared Moments kampanyasında yer alan ve bu kampanyada da yer alacak Anna Ewers ve Rebecca Leigh Longendyke’yeVittoria Ceretti,Kit Butler y Hamid Onifade de eşlik ediyor ve Meksika şehirleri olan Valladolid ve Mérida, birlikte geçirilen yaz maceralarına hayat veriyor.

Shared Moments marka iletişiminde kullanılan togetherness (birliktelik) kavramını pekiştirmeyi amaçlıyor. Kampanya, paylaşılan anların samimiyetini ve doğallığını ortaya çıkaran, gerçek bir anı ve herkesin kendini ifade etmesini anlatan video ve görüntüler aracılığıyla topluluk ruhunu vurgulamaktadır.

Aynı topluluğa ait olma duygusu, Mango’nun geçen Kasım ayında başlattığı, Your choices make us girişimi ile güçlendi. Instagram aracılığıyla, markanın takipçileri bu kampanya ve yeni İlkbahar/Yaz koleksiyonu ile ilgili seçimler yaptılar. “Look. Participate. Decide” (Bak. Katıl. Karar ver.) başlığı altında, Mango’nun yaratıcı ekibi, 11 milyondan fazla takipçisinin, kampanyalarda giyilen modellerin bazılarını seçebildiği, aynı zamanda Meksika’ya seyahat ve başkalarıyla paylaşılan anlar ile ilgili eğlenceli kararlar alarak marka ile etkileşime girebildiği öncü bir proje sunuyor. Ayrıca takipçiler, yeni koleksiyonun bazı giysileri ve aksesuarları hakkında tercihlerini beyan ederek, hangilerinin mağazalarda bulunması gerektiğini belirlediler. Modaya, kültüre, tarza ve sanata karşı ilgi, marka ve topluluğu arasındaki ortak bileşeni oluşturmaktadır ve bu amaç doğrultusunda, paylaşımı mümkün kılan mekanların yaratılması ve ortak iletişim oluşturulması büyük önem taşımaktadır. Mango, 20 Ocak’ta, Instagram takipçilerinin gönderdiği yanıtlardan derlenen, Meksika’da önemli yerleri, sanat galerilerini ve müzelerini içeren, bir rehber çıkardı.

Kadın koleksiyonunun giysileri, sürdürülebilir pamuk veya geri dönüştürülmüş elyaf gibi %100 sürdürülebilir kumaşlardan yapılmıştır. Öncelikle 70’lerin tarzından esinlenen tasarımlar, özellikle çiçek baskıları ve pastel tonlarla göze çarpmaktadır. Yelekli takım elbiseler kilit ürünlerden biridir; aynı zamanda akışkan yaz elbiseleri de bu koleksiyonda öne çıkmaktadır. Bantlı sandalet ve hasır çanta gibi aksesuarlar her görünüme kişilik kazandırmaktadır.

Erkek koleksiyonunda ise deri giysiler (gömlek ve ceketler) ve total denim görünümü bu sezonun yıldızları. Kilit nokta, görünümü güncellemek için kullanılan çizgili desen ve siyah renktir. Bunlar nötr tonlarla ve renk bloklarıyla beyaz denim ile kombinleyerek kullanılabilir. Aksesuar önerisi olarak ise espadril ve 70’lerin tarzı güneş gözlükleri dikkati çekiyor.

Kampanyanın yıldızlarından Anna Ewers ile gerçekleştirdiğimiz çok özel söyleşi Marie Claire Mart sayısında…