Michael Kors, Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı’nın (WFP) küresel COVID-19 salgını ile mücadelesine Watch Hunger Stop kampanyası ile destek oluyor. LOVE t-shirtünün özel bir versiyonunu Watch Hunger Stop kampanyasıyla duyuran Michael Kors, t-shirt satışından elde edilen tüm geliri, acil durumlarda okulda veya evde çocukların sağlıklı kalmasına yardımcı olmak için hayati beslenme sağlamaya yönelik yardım çabalarını destekleyecektir.

Yeni unisex t-shirt, beyaz üzerinde açık mavi LOVE yazan tasarımla karşımıza çıkıyor. Marka, WFP’nin dünyanın gıda güvensiz bölgelerindeki çocuklara okul yemekleri sağlanmasına destek olan “FOOD IS LOVE” kampanyasını sürdürüyor. Watch Hunger Stop, bugüne kadar ihtiyacı olan çocuklara 19 milyondan fazla öğün verilmesine yardımcı oldu. Ancak COVID-19 salgınının bir sonucunda, kapalı olan birçok okul kapalı sebebiyle, WFP, okula gidemediği için beslenmeden yararlanamayan çocukların yemeğe erişmeye devam etmesini sağlamak için çalışmaktadır.

Michael Kors, “Bu salgın bize gerçekten önemli olanın sağlık, sevgi ve toplum olduğunu hatırlattı” diyor. “WFP her zaman en çok ihtiyaç duyanlara yardım etmek için çalıştı, acılarını hafifletmek ve umudu yaymak için benzersiz uzmanlıklarını kullandı. Acil bir durumda dünyanın büyük bir kısmının başvurduğu organizasyon. WFP’nın COVID-19’un sebep olduğu zorluklara karşı başlattığı mücadele de şaşırtıcı değil. Onlarla uzun yıllardır çalışmaktan ve çabalarını kendi topluluğumuzla paylaşmaktan onur duyuyoruz.”

Yeni LOVE Tişörtü, Haziran 2020’den itibaren dünyanın dört bir yanındaki seçkin Michael Kors Lifestyle mağazalarından satışta.

Total
0
Shares