“Özgüvenin kokusu” NIVEA Deodorant, 25. yılına özel piyasaya sunduğu Protect&Care’i, Özge Ulusoy’un sohbeti eşliğinde 11 Nisan Pazartesi günü tanıttı. NIVEA Beiersdorf Türkiye Genel Müdürü Wolgang Haak, Kişisel Bakım Pazarlama Müdürü Mustafa Kabakçı ve Kıdemli Marka Müdürü Şirin Işık’ın ev sahipliği yaptığı davette, katılımcılar NIVEA Deodorant’ın 25 yıllık serüvenini dinleyerek, Protect&Care hakkında bilgi edindi. 25. yaşını mavi ve beyaz balonlarla bezenmiş salonda pasta keserek kutlayan Türkiye’nin 1 numaralı deodorant markası* NIVEA, konuklarını, “isme özel” deodorantlar armağan ederek uğurladı.

BultenEklenti-635959892553906250

Etkinliğin sunumunu üstlenen Özge Ulusoy, “kendisiyle içselleştirdiği marka” olarak tanımladığı NIVEA hakkındaki deneyimlerini paylaştı. Ulusoy’un konuşmasının ardından söz alan NIVEA Beiersdorf Türkiye Genel Müdürü Wolfgang Haak, davetlilere hoş geldiniz dedi.

NIVEA Deodorant, Türkiye’de kategori birincisi…

BultenEklenti-635959892213906250

Deodorant ürünlerinin 25. yılını kutlamanın heyecanını yaşadıklarını belirten NIVEA Beiersdorf Türkiye Kişisel Bakım Pazarlama Müdürü Mustafa Kabakçı, “Sosyal hayatta kişisel bakımın vazgeçilmez unsuru olan deodorant pazarında Türkiye’de elde ettiğimiz kategori birinciliğini koruyoruz. Uzun yıllar boyunca yapılan araştırmalar ve geliştirilen formüllerle, tüketicilerin her türlü ihtiyacına cevap veren ürünleri piyasaya sunduk. NIVEA olarak, elde ettiğimiz bu başarıyı daha da ileriye taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

Deodorant pazarı hakkında bir değerlendirme yapan Kabakçı,”Türkiye’de deodorant kullanımı ve bilinirliği, bizden çok daha az nüfusa sahip olan Avrupa ülkelerine göre düşük seviyede. Ülkemizde nüfus 78 milyonken, deodorant kullanım oranı 53 milyonda kalıyor. Her 100 hanenin yalnızca 38’i deodorant kullanıyor. Her kullanıcı ise yılda 3 adet deodorant alıyor. Bu da, pazardaki potansiyeli ve gidecek daha çok yolumuz olduğunu gösteriyor.” diye ekledi.

25. yıla birinci marka olarak girmekten mutlu olduklarını dile getiren NIVEA Beiersdorf Türkiye Kıdemli Marka Müdürü Şirin Işık ise “Protect&Care bugüne kadar üretilen tüm deodorantlardan daha farklı, kendi deodorantlarımızdan bile… 48 saat boyunca ter kokusunu önleyen ürün, cildi koruma özelliğiyle koltukaltına bakım da yapıyor. Mavi ambalajıyla dünyaca tanınan ikonik NIVEA Creme’in ferahlık veren kokusuna sahip Protect&Care’in, müşterilerimiz tarafından beğenileceğine inanıyoruz.” dedi.

 

*Nielsen perakende verilerine göre toplam deodorant kategorisi, toplam Türkiye, 2015 yılı, ciro bazında.

Total
0
Shares

Bir cevap yazın