GÜZELLİK

SONUNDA BURADA!

1197947_fpx

SONUNDA BURADA!

Bumble&Bumble; özellikle yabancı yayınları takip eden ya da sık sık yurt dışına çıkan kadınların ülkemize
gelmesini uzun zamandır hayal ettiği bir saç bakım ve şekillendirme markası. Markanın Sephora’yla
ülkemize giriş hikâyesini Eğitim Direktörü Philippe Mensah’tan dinledik. DENİZ TOKGÖZ

Surf Spray!

Evet; en ikonik ürünlerimizden biri bu. (Gülüyor) Saçları dolgunlaştıran bu ürün adından da anlaşılabileceği gibi saçlarda denizden sonra hissettiğimiz o harika etkiyi yılın her günü elde etmemizi sağlıyor.

Bumble&Bumble size ne ifade ediyor?

Markanın hem ürün gelişiminden hem de eğitim kısmından sorumluyum. Paris’te yaşıyorum ve dergiler için editöryel çekimler yaptığım gibi moda haftalarında da etkin bir şekilde çalışmaya devam ediyorum. İşimi çok seviyorum, markamı çok seviyorum. Birlikte çalıştığım insanların saç tasarımı konusunda bu kadar tutkulu olmalarını da çok seviyorum. Bumble&Bumble 1977 yılında New York’ta kuaför Michael Gordon tarafından kurulmuş. Markanın bir kuaför tarafından kurulmuş olması başarısındaki en büyük etken. Çünkü saçın güzel görünmesi için neye ihtiyacı olduğunu bir kuaförden daha iyi kimse bilemez!

Ürünlerin benzerlerinden farkı nedir peki; içerik mi yoksa saç şekillendirmeye olan yaklaşımı mı?

Ben bir kimyager değilim, içeriğinde neler olduğunu tam olarak bilemem. Ancak en iyi bildiğim konu saç ve neye ihtiyacı olduğu. ‘Yenilik’ bu markanın en önemli söylemlerinden biri. Ve evet, saç şekillendirmeye olan yaklaşımı.

Markanın en sevdi€iniz üç ürünü hangisi?

Sadece üç mü? (Gülüyor) Thickening Hair Spray ilk aklıma gelen. Saça strüktür veren bir ürün, üründen de öte bir araç. Tabii ki Surf Spray ve ardından da Grooming Creme’ler geliyor. Surf Spray’le ilgili de şunu belirmek istiyorum. Eskiden çekimlere giderken yanımda deniz suyu taşırdım! Biliyorsunuz yazın deniz kenarı saçların en güzel göründüğü yerdir. Neyse ki Surf Spray sayesinde artık buna ihtiyacımız kalmadı!

Şahsen, saç spreyi dışında çok fazla şekillendirici ürün kullanmayı sevmiyorum, anında kirleniyormş etkisi yaratıyorlar. Neyi ne zaman kullanacağımızı bilmiyoruz, bize püf noktaları söyler misiniz?

İşte Bumble&Bumble’ın farkı da bu noktada karşımıza çıkıyor. Çünkü marka kullanıcısını eğitmeye odaklı bir felsefeye sahip. Çalışanlarımız sizin neye ihtiyacınız olduğunu çok iyi biliyorlar. Bizim markamızda saçları ağırlaştırmadan birçok ürünü üst üste kullanmak mümkün. Her saç tipine uygun ürün zaten var elimizde; kıvırcık saçlar, düz saçlar, ince telli saçlar, kolay elektriklenen saçlar… Hepsi ayrı… Saçlarınızı da bir evi inşa eder gibi yapılandırmalısınız. İlk safhada şampuan ve saç kremi; ardından fondöten gibi çalışan Prep serimiz var. Tıpkı cilt için kullandığınız fondöten gibi üzerine kullanacağınız ürünlerin saçın üzerinde daha etkili olmalarını sağlıyor. Ardından şekillendirici ürünler ve en son aşama ise saçınızın sabit kalmasını sağlayan mat, hacimli ya da parlak, istediğiniz şekli kalıcılaştıran aşamayla şekillendirme tamamlanıyor.

Türkiye’ye markadaki ürünlerin hepsi gelecek mi?

İlk aşamada en çok satan 37 adet ürünümüz geliyor. Yakın zamanda serinin tamamlanacağını düşünüyoruz.

2013 İlkbahar – Yaz defilelerindeki saç modelleri arasında favoriniz hangisi oldu?

İlk aklıma gelen New York Moda Haftası’nda saç tasarımcısı Laurent Philippon’un Chado Ralph Rucci defilesi için yarattığı fütüristik görünüm oldu.

[imagebrowser id=379]