tommy güneş gözlüğü

Sunglass Hut ‘Aşkını Çerçevele ‘ kampanyası, lüks ve premium gözlükleri gelenesellikten uzak  hediye alışverişinde farkındalık yaratması için tasarladı. Kampanya,  marka yüzü Georgia May Jagger’i New York, Coney Adası’nda romatik tatil anlayışını modern zamana uyarlaması ile ön plana çıkarıyor.

Gündelik ilişkilerden Skype evliliklerine, yeni nesil flörtün, randevuya çıkmanın ve romantizmin kitabındaki her bir kuralı baştan yazıyor. Bu şu soruyu akla getiriyor. Modern romantikler neden söz konusu Sevgililer Günü’nde hediye verme olduğunda kuralları yıkmasın ?

“Josh ve ben bir kaç senedir birlikteyiz; ona gözlük alırken daima kendisinin kişilsel tarzını ön planda tutarım. Sonrasında sevdiği markaları düşünüp oradan devam ederim “ diyor Sunglass Hut marka elçisi Georgia May Jagger ve ekliyor “Dahası Sunglass Hut seçiminizi yaparken size harika tavsiyeler veriyor.”

Dünyanın önde gelen dev gözlük markalarından; Ray-Ban, Giorgio Armani, Burberry, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Miu Miu, Emporio Armani, Oakley, Persol, Prada, Prada Linea Rossa, Ralph by Ralph Lauren, Ray-Ban Junior, Tory Burch, Tiffany, Tom Ford, Italia Independent, Stella McCartney ve Oliver West Nişantaşı City’s Sunglass Hut mağazasında bulabilirsiniz.

Total
0
Shares

Bir cevap yazın