Fransa’da yapılan bir araştırmaya göre şeker kokain kadar bağımlılık yapıyor. Çünkü beyinde mutluluk hormonu salgılanmasına neden oluyor. 2002’de yapılan bir araştırmaya göre şeker alımı arttıkça depresyon riski de artıyor. Şekerin vücuda verdiği diğer zararları zaten hepimiz çok iyi biliyoruz. İşte daha az tatlı yemenin 7 yolu:

01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Güzel bir kahvaltı yapın!

Kahvaltılarınızda mutlaka yumurta, peynir, zeytin, tereyağı olsun. Biraz da bal yemenin bir zararı yok. Böylece şekerli bir şey yeme isteğinizi uzun süre bastırmış, aynı zamanda metabolizma hızınızı artırmış ve vücudunuza enerji pompalamış olacaksınız.

Total
0
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.