Tommy Hilfiger ile The Coca-Cola Company, tasar?mc? Tommy Hilfiger’?n 1986 y?l?nda ilk Coca-Cola Clothes koleksiyonu için yaratt??? stillerin özel yeni edisyonlar?n? içeren TOMMY JEANS Coca-Cola® kapsül koleksiyonunun lanse edildi?ini duyurdu. Kapsül koleksiyon, Tommy Hilfiger’?n 1986 y?l?nda tasarlad??? orijinal Coca-Cola® Clothes koleksiyonundan ilham al?yor.

Kökleri pop kültüre uzanan bir miras? payla?an iki ikonik Amerikan markas?, bireyselli?i, kararl? iyimserli?i ve ortak hikayelerini kutlamak amac?yla bir kapsül koleksiyon ve ar?ivlerden esinlenen bir kampanya için yeniden bulu?tu. TOMMY JEANS Coca-Cola erkek ve kad?n kapsül koleksiyonu, 5 Nisan 2019’dan itibaren dünya çap?ndaki seçili TOMMY JEANS ma?azalar?nda, seçili toptan i? ortaklar? arac?l???yla ve online olarak tommy.com’da sat??a sunulacak.

TOMMY JEANS Coca-Cola kapsül koleksiyonuyla Tommy Hilfiger’?n tarihindeki ikonik bir kilometre ta??n? kutluyoruz” diyen Tommy Hilfiger Global marka üst yöneticisi Avery Baker ?öyle devam etti: “80’li y?llarda lanse etti?imiz Coca-Cola koleksiyonu, cesur ve canl?yd?, an?nda tan?n?yordu. Bu güncellemeyle orijinalleri ileriye ta??y?p her iki markan?n özündeki iyimser ve genç ruhu kutlarken gelecek nesil için modern sokak stili yorumlar? kat?yoruz. Orijinal Coca-Cola koleksiyonu lanse edildi?inden bu yana TOMMY HILFIGER, modaya pop kültür etkileri katmada öncü olmay? sürdürüyor.”

Orijinal reklamlardan ilham alan entegre dijital kampanya, minimal bir fonda TOMMY HILFIGER markas?n?n kalbindeki kapsay?c? ruhu kutluyor. Meinke Klein taraf?ndan çekilen ve stil dan??manl???n? Luke Day’in üstlendi?i enerjik kampanyada cesur tasar?mlar? giyen India Graham, Tyvanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Warrington, Mars Murray, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang ve Désiré Mia gibi çe?itlilik içeren bir kadro rol al?yor. Tasar?mc? Tommy Hilfiger’?n orijinal Coca-Cola Clothes koleksiyonun yarat?lmas? hakk?nda an?lar?n? anlatt??? özel bir röportaj da içeren kampanya, sosyal kanallardan payla??lacak.

TOMMY JEANS Coca-Cola kad?n ve erkek kapsül koleksiyonu, 80’lerdeki koleksiyondan parçalar? ça?da? siluetlerle güncellerken ikonik TOMMY JEANS ve Coca-Cola logolar?n? birle?tiren yeni bir logo ile sunuluyor. Koleksiyonda koyu mavi, k?rm?z?, beyaz, sar?, koyu turkuaz ve gök mavisi renkli, gö?sünde büyük TOMMY JEANS ve Coca-Cola logolu sweatshirt ve ti?örtler; bir taraf?nda beyaz logo panelli k?rm?z? ?ort; lacivert, k?rm?z? ve beyaz blok renkli, logolu ti?ört; s?rt?nda be? farkl? renkte logolu beyaz ti?ört; önü logolu, k?rm?z? ve beyaz, fermuarl? spor ceket; k?rm?z? ve beyaz ya da lacivert, beyaz ve turkuaz renkli ikonik rugby ti?örtü; Coca-Cola ve TOMMY JEANS logolar?n?n kolaj olarak uyguland??? oversize kapü?onlu sweatshirtler gibi ürünler yer al?yor.

The Coca-Cola Company Küresel Lisanslama ve Perakende Genel Müdürü Michelle Moorehead, koleksiyon için ?unlar? söyledi: “Tommy Hilfiger’?n Coca-Cola ile ilk i?birli?inin ça?da? stillerle yeniden yorumlanmas? sayesinde bu ikonik tasar?mlar? yeni bir ku?a??n oda??na çekiyoruz. Markalar?m?z?n, özgünlük ve iyimserlik taahhüdü, bu koleksiyonun genelinde kendini gösteriyor.”

TOMMY HILFIGER markas?n?n miras?nda moda, müzik, sanat ve e?lence dünyas?ndan pop kültür ikonlar?yla ortak çal??malar uzun y?llard?r önemli bir rol oynuyor. Tommy Hilfiger, 1990’larda moday? ünlülerle bulu?turan ilk tasar?mc?lardan biri oldu. Aaliyah, Mark Ronson ve Usher gibi genç sanatç?lar? giydirerek bu trende öncülük etti. David Bowie ve Beyoncé gibi efsane isimlere reklam kampanyalar?nda rol verdi. Daha yak?n zamanda uluslararas? süper model Gigi Hadid ile birlikte dört TommyXGigi kapsül kad?n koleksiyonu tasarlad?. Son olarak, be? kez FIA Formula OneTM Dünya Pilotlar ?ampiyonu Lewis Hamilton ile birlikte ?lkbahar 2019 TommyXLewis ortak koleksiyonunu lanse etti.

Markan?n dostlar? ve takipçileri, #TommyJeans, @TommyHilfiger ve #cocacola etiketlerini kullanarak sosyal medyadaki payla??mlara kat?lmaya davet ediliyor.