Top modellerin yerini sarsmak pahasına da olsa, en önemli parfüm markaları reklam kampanyaları için ünlü Hollywood yüzlerinden yana kullanıyorlar tercihlerini. Chanel’in efsaneleşen No5 ilanları Catherine Deneuve, Carol Bouquet ve Audrey Tatou gibi aktrislerle başladığı yola geçen yıl Brad Pitt’le devam etmişti hatırlarsınız. Liv Tyler ve Givenchy on yılı aşkın bir süredir ayrılmaz bir ikili… Buna çok iyi bir diğer örnek de Dior, Charlize Theron ve Natalie Portman arasında vuku bulmakta. Bu senenin en çok ilgi gören kampanyalarının başında ise kesinlikle Balenciaga ve Kristen Stewart işbirliği geldi. Genç aktrisin çalkantılı özel yaşamı moda evinin baş tasarımcısı Nicolas Ghsequiere’in kendi yoluna devam etmesi derken, hareketli bir yıl yaşamamızı sağladı. Bizce devamı gelmesi gereken, fakat belki taraflar beklediklerini bulamadıklarından belki de en basit şekilde anlaşmaları gereği sadece bir defayla sınırlı kalan kampanyalar da oldu, bunun en iyi örneklerinden biri Yves Saint Laurent Opium ve Emily Blunt’tı. Bilmiyoruz, belki de Blunt’ı çok sevdiğimizden yüzünü daha sık görmekte bir sakınca bulmuyoruz . Yves Saint Laurent demişken, buraya koymayı çok istesek de model kimliği nedeniyle elemek zorunda kaldığımız ve aslında ‘model’in çok ötesinde bir varlık olduğuna inandığımız Kate Moss’un Parisienne parfüm kampanyasını da anmadan geçemeyeceğiz… Modelleri çok sevsek de, belki de üstlendikleri sayısız roller yüzünden, biz parfümlerin arkasında/önünde/yanında aktrisleri görmeyi seviyoruz!

 

3621-800w

CHANEL, NO5 EAU PREMIERE, NICOLE KIDMAN

Total
2
Shares

Bir cevap yazın