MODA

Ünlüler DAMAT TWEEN Davetinde Buluştu

Erkek giyimini şıklık, fayda ve konfor denkleminde birleştiren DAMAT TWEEN, 2021-22 Sonbahar / Kış koleksiyonu’nda dijital dönüşümü, kalıpların yıkıldığı esnek, özgür, ulaşılabilir bir modayı esas alıyor.

Orka Group, tüm dünyada 200’den fazla mağazada sunacağı yeni koleksiyonun tanıtımını Novikov İstanbul’da gerçekleştirdiği sıra dışı lansmanla moda dünyasına duyurdu.

“DAMAT TWEEN’DE KUSURSUZLUĞUN YENİ TANIMI, ÖNYARGISIZ, CİNSİYETSİZ VE DOĞAL”

Hayatımızın merkezindeki sosyal medya uygulamalarından, dijital yanılsamalardan, ezberlenmiş kalıpları kıran stillerden, geleceğe dönük üretimden ilham alan koleksiyonun tanıtımı için Novikov’a bir VR oyun ve tasarım alanı da kuruldu. Misafirler koleksiyon tanıtımının yanı sıra 2021-22 Sonbahar / Kış koleksiyonuna gönderme yapan bir oyun alanını da deneyimledi.

Orakçıoğlu ailesinin yeni kuşak temsilcisi, aynı zamanda DAMAT TWEEN ve D’S markalarının kreatif direktörü olan Büşra Orakçıoğlu ve moda yayıncısı Zeynep Üner ev sahipliği yaptığı davette; İbrahim Kutluay, Özge Ulusoy, Cansel Elçin, Zeynep Tuğçe Bayat, Yasemin Şefkatli, Raşit Bağzıbağlı, Atakan & Serap Arslan, İbrahim Selim, Ceylan Çapa, Zeynep Tosun, gibi ünlü isimler göze çarptı.

“DÖNÜŞÜM, SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR ÜRETİM VE ÇAĞDAŞ MODA İLE MÜMKÜN”

Büşra Orakçıoğlu lansmanda gösterilen kampanya filmi ve koleksiyon hakkındaki yorumunu şu sözlerle özetledi: “Dijital dönüşümü sadece teknolojik olarak değil, algı ve perspektif olarak da ele aldık. Teknolojiyle beraber hayatımızda pek çok şey normalleşti.  Olduğumuz yerden dünyanın her yerinde aynı anda bulunmak mümkün. İstediğimiz her şeye, en hızlı şekilde ulaşabiliyoruz. Bu aynı zamanda kalıpların ve etiketlerin yıkıldığı daha özgür ve daha özgün bir dünya demek. Bu değişimden yola çıkı‘kalıba sokmadığımız’ bir koleksiyon oluşturduk. 4 senedir yürüttüğümüz sürdürülebilir gardırop felsefemiz kapsamında döngüsel tüketimi ve cinsiyetsiz stili merkezimize aldık. Bu sayede hem kadınların, hem erkeklerin giyebileceği ortak bir koleksiyonuz da var.  Oversize ve maskülen kalıplarımızla kadın müşterilerimizi daha özgüvenli, daha özgür göstermeyi hedefliyoruz. Dönüşüm için üretim ve operasyon tarafında yaptığımız yenilikler önemli çünkü dönüşüm sadece dijitalleşmekle sınırlı kalamaz. Bu sebeple koleksiyonumuzun yüzde 30’unda atık pet şişelerinden geri dönüştürülmüş ipliklerden üretilmiş takım elbiselerimiz var. Hedefimiz ise 2025 yılında koleksiyonumuzun yüzde 90’ı geri dönüştürülmüş malzemelerden üretmek.”