Violeta by Mango, yeni İlkbahar/Yaz 2020 kampanyasını güçlü ve savaşçı kadınlara atıfta bulunan This is Power mesajı ile başlattı. Marka, her kadının sahip olduğu eşsiz ve farklı gücün önemini anlatıyor ve hepsinin ortak gücünü ortaya çıkarıyor: Kadın olmak. Böylelikle curvy (kıvrımlı) kadınların moda referansı olarak konumunu güçlendirmeye devam ediyor.

This is Power kampanyası, birbirinden çok farklı ama aynı zamanda çok benzer bir grup kadını ele almaktadır. Çeşitliliğin her geçen gün daha fazla değer gördüğü bir toplumda, benzersiz bir kişiliğe sahip güçlü kadınlar…. 

Bu kampanyada marka, Georgia Pratt, Sabina Karlsson, Chloe Vero, Olivia Wilson, Eva Kay, Lovisa, Sabey ve Lorena Duran gibi tanınmış modellerle çalıştı. Kampanyada yer alan modellerin her biri, kadınların günümüzde sahip olabileceği farklı kişilikleri yansıtıyor. Kampanya görüntüleri ve videolar, kahramanların kişiliklerini ve yaradılış biçimlerini yani hayata karşı tutumlarını yansıtıyor.

Yeni koleksiyon, farklı çiçek desenlerinin yer aldığı, elbiselerin yine başrolde olduğu bir koleksiyon. Poplin, keten ve tafta gibi kumaşlar ile birlikte ince patiska, jorjet, İsveç işlemelerin ön planda olduğu, canlı renklerle dolu bir yaz olacak. Pastel renklerde hayat bulan takım elbiseler büyük önem kazanıyor.

Markanın sunduğu bir yenilik ise, bu sezon web sitesinde kampanyada yer alan tişört ile bir denim ceket üzerinde kişiselleştirme yapılabilmesi.

Violeta by Mango, kıvrımlı kadınları modaya uygun olarak giydirmeyi amaçlıyor. Ocak 2014’te piyasaya sürülen markanın farkı teknik detaylarda yatıyor; kesimlerinin her bedene göre ayrı ayrı yapılması; rahat, kadınsı ve güncel giysilerle, günün her saatine uygun, kaliteli bir koleksiyon sunabilmesini sağlıyor.

Aynı zamanda Violeta by Mango ilkbahar- yaz 2020 Kampanya yüzlerinden Lorena Duran ile marieclaire.com.tr için çok özel bir söyleşi gerçekleştirdik.

Nasıl keşfedildiğini bize anlatır mısın?

Birçok casting’e gidiyordum ama herkes benim çok şişman olduğumy söylüyordu. Bir gün Barcelona’dan bir ajans temsilcisi artık işlerin değiştiğini, benim olduğum gibi güzel olduğumu ve kıvrımlı bir model olabileceğimi söyledi. Zaten sonrasında bu ajans ile çalışmaya başladım.

Birlikte yer aldığın projeleri nasıl seçiyorsun?

Belli bir tarzı olan markaları seçiyorum. Aynı zamanda benim inandığım değerlerime de uyması gerekiyor. Örneğin markanın kıvrımlı kadınlara veya sürdürebilirliğe olan yaklaşımı.

Güzellik algısı sence zaman içerisinde nasıl değişti? Şimdi nasıl sence?

Güzellik anlayışı sürekli değişiyor. Bir kadın olduğu gibi güzeldir anlayışı gelişiyor ve bu bence harika bir şey.

Moda sektöründe değiştirebileceğin tek birşey olsaydı, bu ne olurdu?

Sanırım üretim şekli ile değişikliğe giderdim herşeyden önce. Bir ürünün sürdürülebilir olmasından, ulaşılabilir olmasına. Ne mutluki zaten bu yönde değişiklikler görmeye başladık

Bu Mango ile ilk işbirliğin değil. Marka ile çalıştığın anlardan unutamadıkların hangileri?

O kadar çok var ki! Sanırım Mango’nun kampanya yüzü olmak kariyerimi en çok etkisi olan işlerden. Çekimler için gittiğimiz yerler muhteşem güzellikte oluyor ve çok güzel insanlarla tanışma fırsatı buluyorum.

Mango’yu nasıl tanımlarsınız?

Her kadının kendini ait hissedebileceği, tarz ve şık bir marka. Giyilmesi çok kolay kıyafetler sunuyorlar aynı zamanda da her zaman güzel hissettiriyorlar. Her anınız için, her vücut tipi için kolayca birşeyler bulabilirsiniz.

Kendine nasıl bakıyorsun?

Kendimi olduğum gibi kabul ederek. Kendi bedenimi seviyorum. İçinde kendimi rahat hissediyorum. Kolay bir şey olmadı ama kendimi bu şekilde mutlu hissediyorum.

Boş zamanlarında neler yapmayı seversin?

 Spor yapmak, arkadaşlarımla buluşmak ve dans etmek!

Kendi tarzını nasıl tanımlarsın?

Günlük ama aynı zamanda da seksi.

Total
0
Shares