MODA

#WEAREVIOLETA KAMPANYASINI BAŞLATIYOR VE KIVRIMLI KADINLARA SES VERİYOR

 

#WEAREVIOLETA_Rossy_sRGB

Violeta by MANGO bu sezon, kıvrımlı kadınları kutlamak için modanın her bedende giyilebilir olduğunu kanıtlayacak dijital bir proje yapmaya karar verdi. Format olarak seçilen videoda, kampanyanın yıldızları moda endüstrisini, kıvrımlar hakkındaki klişeleri ve kıvrımlı vücutlara uyum sağlayacak iyi parçalar bulmakta yaşadıkları zorlukları tartışıyor.

Farklı karaktere sahip olan 4 kadın ise şunlar: moda tasarımcısı Jean Paul Gaultier’in ve film yönetmeni Pedro Almodovar’ın ilham perisi olan müthiş yetenekli aktris Rossy de Palma; Küba doğumlu film yıldızı Andy García’nın kızı, başarılı model Alessandra García; moda kampanyalarına daha önce de birçok kez katılmış ünlü İspanyol model Lorena Durán; ve TV sunucusu Tania Llasera. Tania Llasera ayrıca mango.com‘da bu sezon boyunca yayınlanacak video serisinin de yıldızı olacak. Tania, bu videolarda stil ipuçları verecek, güzel parçalara nereden erişilebileceğine dair tavsiyelerde bulunacak ve Violeta by MANGO koleksiyonundaki farklı ürünlerle nasıl kombin yapılabileceğinden bahsedecek.

Bu farklı temsilciler, giydikleri kıyafetlerde son moda trendlerini seksi ve rahat bir şekilde kullanmak için beden büyüklüğünün, stilin ve yaşın bir engel oluşturmayacağını bize gösteriyorlar. Gösteri, sanat ve moda dünyasından gelen bu dört yıldızın ortak yönü, güzellik standartlarının pozitif vücut imgelerine dayalı olması gerektiğine inanan ve kendileriyle barışık olan son derece feminen kadınlar olmaları.

Kampanya videosu ayrıca bir yarışmayla da ilişkilendirildi. Müşteriler mağazalarda kendi bedenlerini bulamazlarsa Instagram, Facebook ve Twitter üzerinden #WeAreVioleta hashtagini kullanarak bu yarışmaya katılabiliyorlar. Katılımcılar, her hafta bir Violeta by MANGO kombini kazanma şansı yakalayacaklar.

#WEAREVIOLETA_Lorena03-sRGB

Violeta by MANGO 54 bedene kadar kıyafet sunuyor ve son moda trendlerini yakalamak ve seksi, çekici hissetmek isteyen genç ve iddialı kadınları giydirmeyi amaçlıyor. Ocak 2014’te başlayan bu projenin başarısının sırrı, bedenden bedene detaylandırılan tekniksel kalıplara gösterilen önemde ve günün her anında kullanılabilecek yüksek kalitede koleksiyonlar sunabilmek için gösterilen özende yatıyor. Markanın ana piyasaları İspanya, Fransa ve Rusya’da bulunmaktadır.