Özellikle yaz aylarının gelmesine yakın, kolları forma sokma konusunda hareketlenmeye başladığımız gerçeğini göz önünde bulundurursak, bu güzel bahar günlerinde çalışmalara başlamanın tam zamanı.

Toplam 10 dakika sürecek bu egzersizler düzenli yapıldığı takdirde istediğiniz sonuçlara kavuşmanızı sağlayacak.

Hazırsanız başlayalım?

10 DAKİKADA SIKI KOLLARA KAVUŞMANIN YOLLARI 8

 

Standing V Raise

Dambılları elinize alın. Ayaklarınızı omuz genişliğinde açın. Avuç içlerinize içe bakacak şekilde kollarını aynı hizada dik tutarak öne kaldırın. Kollarınız V şeklini alsın. Sonra başa dönün.
(15 tekrar)

Total
20
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.