4

Bisiklete binin.

Eğer bisiklet kullanabileceğiniz bir semtte yaşıyorsanız toplu taşımaya veda edin. 15 dakikalık bir bisiklet yolculuğu 150 kalori yakmanızı sağlar.

13

Balık tutun.

Bu hafta sonu alışverişe çıkmak yerine bir değişiklik yapın. Suda duran bir oltayla 25 dakika geçirmek 99 kalori yakmanızı sağlar.

3

Kahkaha atın.

Kız arkadaşlarınızla bir araya gelip romantik komedi izlemeye hazırlanın. Gülmek dakikada 1.3 kalori yakmanızı sağlar.

1

Meditasyon yapın

Durduğumuz yerde kalori yakmak mı? Tam bize göre! Vücudunuzdaki stres oranı azaldığında hormonlarınız daha iyi kalori yakar.

2

Bahçeyle uğraşın.

Bahçenizdeki solmuş bitkileri değiştirme zamanı. Yabani otları koparmak ve toprağı düzeltmek kalori yakmanıza yardımcı olacaktır. 113 kalori için 25 dakika uğraşmanız gerekiyor.

5

Merdivenleri kullanın.

Ofis asansörüne veda etmeye hazır mısınız? Merdiven çıkmak dakikada 7-10 kalori yakmanızı sağlar.

7

Yemeğinizi çiğneyin.

Orta boy bir elma 60 kaloridir. Bu kaloriye denk elma suyu içeceğinize meyveyi katı olarak yemeyi tercih etmelisiniz. Çiğneme ve sindirme kalori yakmanıza yardımcı olur.

8

Bilardo oynayın.

Elizabeth Taylor’a güvenip bilardoya başlayın. 35 dakikada 99 kalori yakın.

10

İp atlayın.

Çocukken favori oyunlarımızdan biri, şimdiyse kilo vermemize yardımcı oluyor. 10 dakikalık ip atlama 113 kaloriye denktir.

11

Yemek hazırlayın.

Kendiniz için yemek hazırlamayı ek bir iş olarak görebilirsiniz. Ama mutfakta geçirdiğiniz 45 dakika 102 kaloriye denk. Kesme tahtasını çıkarıp doğramaya başlayın!

12

Düzenli uyuyun.

Uyumak için artık bir bahaneniz var! Bu saat aralığında açlık hormonlarınızın seviyesi düşer.

14

Çiklet çiğneyin.

En sevdiğiniz tadı seçin ve çiğnemeye başlayın. 12 dakikada 11 kalori yakın.

15

Yürüyüşe çıkın.

Uyanır uyanmaz kahvaltı etmek yerine yürüyüşe çıkın. 20 dakikalık bir yürüyüş 100 kalori yakmanızı sağlayacaktır.

Total
3
Shares

Bir cevap yazın