Kavun büyüklüğünde bir topla uygulanan Speedball hareketleri, hem bacakları hem de vücudun üst kısmını çalıştırıyor. Hareketlerin her birini yoruluncaya kadar yapın üç dakika dinlendikten sonra diğerine geçin. Haftada üç kez yapacağınız bu egzersizlerle kalori harcamanız çok daha kolay olacak.

 

Kaynak: Women’s Health

 

01

DENİZ FENERİ

Topu iki elinizle kavrayın ve bacakları kalça genişliğinden daha fazla açın. Topu, kolları kırmadan omuz hizasına kaldırın ve dizleri hafifçe kırın. Sonra da vücudunuzu, kalçadan bükerek, kollarla beraber 90 derece döndürün. Önce sağa, sonra da sola olmak üzere yorulana kadar tekrar edin.

Total
2
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.