Aramızda fıstık veya badem sevmeyen var mıdır? Herhalde hepimiz çerezlerin en az bir çeşidine bağımlıyızdır. Ne kadar sağlıklı olsalar da yüksek kalorili bu atıştırmalıkları abartmadan tüketmelisiniz. İşte kendinize ket vurmanızı sağlayacak birkaç öneri…

bade

BADEM

İçeriğindeki faydalı yağlar tok kalmanıza yardımcı olur. Güçlü saçlar, tırnaklar ve sağlıklı bir cilde sahip olmanızı sağlar.
Öneri: Sabahları yulaf ezmenize ekleyebilir veya bir adet kuru incirle birlikte ara öğünde yiyebilirsiniz. Çiğ olanlarını tercih edin. Bulamıyorsanız bir gece suda beklettikten sonra tüketin.
İdeal porsiyon: 14 adet
Bir porsiyonda:  140 kalori, 1 gr karbonhidrat, 13,6 gr yağ, 1,3 mg sodyum, 3,8 gr lif, 4,8 gr protein

Total
0
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.