Etkinlikler

Emaar’da gerçekleştirilen Go Green Fest büyük ilgi gördü

Emaar, çevreye ve sürdürülebilir yaşama olan bağlılığını bir adım ileriye taşıyarak 14-22 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen Go Green Fest etkinliğine ev sahipliği yaptı. Çevre dostu olmasıyla bilinen lokal ve global markalarla yaptığı iş birliklerinin yanı sıra, sürdürülebilir yaşama dair farkındalık yaratmak, hayatın her alanında uygulanabilir bilgiler paylaşmak ve toplumun bilinçlenmesine katkıda bulunmak amacıyla “sürdürülebilirlik” konusuna ışık tuttu.

Go Green Fest, sürdürülebilirliği ön planda tutan bir dizi çevre dostu markanın ve alanında uzman kişilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlik boyunca ziyaretçiler, çevre dostu ürünlerin ve hizmetlerin sergilendiği stantlarda gezerek sürdürülebilir ürünlerle ilgili bizzat bilgi aldılar, ürünleri deneyimlediler ve alışveriş yapma imkanı buldular. Yaşamın her alanında sürdürülebilir olmanın gözetilebileceğinin altını çizen, uzman olduğu alanda bunun nasıl ve hangi yollarla yapılabileceğini anlatan konuşmacılar, hafta sonları gerçekleştirilen söyleşilerde bu konulara değinerek sürdürülebilir yaşama dair etkinliğe katılanların bilinçlenmesini sağladılar.

Emaar, bilgilendirici söyleşilerin yanı sıra, düzenlediği atölyeler ile etkinliği daha da renklendirdi. Dekorasyonundan ev temizliğine, giyimden bitkilere kadar birçok konu başlığı altında düzenlenen atölyeler, katılımcıların geri dönüşüm, ileri dönüşüm, enerji tasarrufu ve evde atık azaltma gibi önemli konularda uygulamalı şekilde bilgi sahibi olmalarını sağladı. Etkinlikte yer alan uzmanlar, sürdürülebilirliğin günlük yaşamın her alanında nasıl uygulanabileceği konusunda katılımcılara rehberlik etti.

Ekolojik, ekonomik ve etik anlamda bilinçli üretimi ve tedarik zincirini içeren sürdürülebilir moda anlayışını benimseyen ve koleksiyonlarında sürdürülebilir kaynaklardan elde edilen pamuk kullanan Marks & Spencer, Emaar’ın ev sahipliği yaptığı Go Green Fest alanında en dikkat çeken markalardan biri oldu. Sıradan bitkilerin mucizevi genlerini keşfederek yenilikçi bir bakış açısıyla doğal içeriklerini biyolojik çeşitliliğe saygılı şekilde tedarik eden ve “sıfır atık” politikasıyla çalışan Yves Rocher, standında cilt analizi yaparak katılımcıları doğru kozmetik ürünleri edinmeleri konusunda bilgilendirdi. Sürdürülebilirliğin geleceğini keşfetme amacıyla yola çıkarak üretimin her aşamasında duyarlı süreçleri benimseyen ve hem topluma hem gezegene olan sorumluluğunu gözeten Reflect Studio, ziyaretçikerine gelenekselin dışında, eğlenceli bir alışveriş deneyimi yaşattı. Go Green Fest alanını kendi termosuyla ziyarete gelenler, Pons Coffee Roastery’nin dünyanın en iyi kahve çekirdeklerinin yetiştiği ülkelerden tedarik ederek ürettiği eşsiz tattaki kahvelerini tatma şansı buldu. Annelerin ihtiyacı olan her şeyi bulabilecekleri Mom World, kurduğu spor ve yaşam ekosistemi ile yükselen girişim markalarından Petarya, el örgüsü renkli şapkaları ile öne çıkan Nule, punch nakışı kullanarak ürettiği aksesuarlarıyla Doa PunchNeedle ve el yapımı ürünleriyle göz dolduran Maga Flora ise alanda katılımcıların ilgi gösterdiği markalardan oldu.

Go Green Fest, ziyaretçilere sürpriz gösteriler ve etkileyici deneyimler sunarak etkinliğin enerjisini yükseltirken, sürdürülebilirlik bilincini en eğlenceli şekilde ziyaretçilerine aktardı. Alışveriş merkezinin otoparkında elektrikli araçların kullanılmasını teşvik etmek amacıyla büyük bir yer ayırdığı şarj ünitelerinden, çevre bilincine verdiği önemi gözeterek özenle seçtiği markalara kadar birçok noktada bu konuda önem verdiğini gösteren Emaar, yaşam alanlarını daha sürdürülebilir kılmak için çalışmalarına devam edecek.