form

Yeni yıl için “yapılacaklar listenizde” tahmin ediyoruz ki çok güzel istekler vardır.

Siz de bizim gibi düşünüyorsanız eğer o listede “forma girmek” de yazıyordur mutlaka.

O zaman Diyetkolik.com’un önerdiği forma girmenin altı tüyosu, bizden size gelsin.

Bu tüyoları her gün görebileceğiniz bir yerlere asmanızı öneririz.

 

1) Diyet yapmak, aç kalmak demek değil: Bedeninizi aç bırakarak kendinize küstürmeyin.

2) Su tüketmeyi ihmal etmeyin: Susuz kalan vücudunuz, zaman içerisinde metabolizmanızın yavaşlamasına sebep olur.

3) Motivasyonunuzu yüksek tutun: Size ilham veren fotoğraflara bakmak hırslanmanıza yardımcı olacaktır.

4) “Benden geçti” diye bir şey yok.: Spor eşliğinde, forma girene kadar mücadeleye devam.

5) Sevdiğiniz besinleri tüketin:  “O zaman bol bol çikolata yerim” demeyin tabii. Severek yediğiniz “sağlıklı” sayılabilecek besinlerin motivasyonunuzda önemli bir rolü var.

6) Günlük tutun: Yediğiniz besinleri her gün defterinize yazın. Midenizi tanımanız için iyi bir rol.

 

Total
0
Shares

Bir cevap yazın

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez ayarları

Aşağıda bu web sitesinde hangi tür çerezlere izin vereceğinizi seçebilirsiniz. Seçiminizi uygulamak için "Çerez ayarlarını kaydet" düğmesini tıklayın.