Herkes deli gibi yemek yerken siz göze batmaktan rahatsız mı oluyorsunuz? Diyet yaptığınızı bilen arkadaşlarınızın ‘Bir kereden bir şey olmaz’ baskılarından mı sıkıldınız? O zaman ustaca hazırlanmış şu stratejileri uygulayabilirsiniz.

01

Göreviniz: Bir haftada alacağınız kaloriye eş değer aile yemeklerini atlatabilmek!

Rakibiniz: Büyük porsiyon koymakta ısrar eden teyzeniz bol gelen pantolonunuza gözünü dikmiştir ve son zamanlarda çok zayıfladığınızı söyler. Aman dikkat! O yağlı eti ve bol kepçe pilavı tabağınıza koymaya hazırlanıyor!

Planınız:“Sebzeleri ve beyaz eti tabağınızda üst üste koyun. En tepeye de tatlı patatesi yerleştirin. Böylece düşük kalorili bir tabağınız olmasına rağmen yüksek karbonhidratla doluymuş gibi bir illüzyon yaratabilirsin” diyor NYU beslenme profesörü ve The Portion Teller Plan kitabının yazarı Doktor Lisa Young. Kırmızı et ve yağlı patatesten yememek yüzlerce kalori almanızı engelleyecektir.

 

Total
0
Shares

Bir cevap yazın