24Bottles perspektifinde bulunan sürdürülebilirlik ilkesi yaşanabilir bir gelecek inşa etmenin yanı sıra kültürel bir mirasın modern dünyada korunmasını da içine almaktadır. Günlük kullanımı kolaylaştırmak açısından tasarlanan ürünlerin hafif yapısı ve renkli tasarımları ise insana adeta özgür bir alan açmaktadır. Özellikle Urban ve Clima grubuna dâhil ürünlerde hedeflenen kolay taşınabilirlik özelliği zarif ve özgün çalışmalar ile birlikte markanın kullanıcıya her lokasyonda eşlik etmesini kolaylaştırmaktadır.
24Bottles, çevreci misyonunun yanı sıra insan sağlığını da perspektifine almış durumda. 18/8 gıda sınıfı paslanmaz çelik malzemesi ile hem ürün kalitesini üst sınırlarda tutarken hem de mikro plastik içermeyen materyalleri sayesinde kullanıcıya verdiği değeri gözler önüne seriyor.


“İyi estetiğin, insanları sağlıklı davranış ve yaşam tarzlarını benimsemeye ikna etmede ön ayak olabileceğini düşünüyoruz.” diyen 24Bottles kurucuları Giovanni Randazzo ve Matteo Melotti markanın ön plana aldığı estetik ve çevresel değerlerin kişisel yolculuğunuza nasıl önemli bir ışık tuttuğunu açıklıyor.
Sürdürülebilirlik ve karbon ayak izi probleminin bilincindeki kullanıcılar sayesinde çeşitli alanlarda (okullar, üniversiteler, iş yerleri, toplu ulaşım araçları) bu misyonunu yaymak isteyen marka, yaptığı iş birlikleri ile de bu durumun altını çizmektedir.