tohum2

Misyonu bulunduğu topluma katkıda bulunmak olan ve bu amaçla “Kiehl’s Gives” adı altında çeşitli sosyal sorumluluk projelerine imza atan Kiehl’s, otizmli çocukların eğitimi ve otizm farkındalığının artırılması amacıyla kurulan Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı işbirliği ile otizmli çocuklar yararına “1 MİLYON TL” bağış toplamayı hedefleyen “Bir Tohum Ek” projesi, otizm farkındalık ayı kapsamında başlıyor. Proje, hem toplanacak bağışlar ile otizmli çocukların eğitimine katkıda bulunmayı, hem de çeşitli sokak etkinlikleri ile otizme dikkat çekmeyi amaçlıyor.

Bugün dünyada doğan her 68 çocuktan 1’inin otizm riski ile dünyaya geldiğini ve otizmin günümüzde bilinen tek tedavisinin ise erken tanı ile yoğun, sürekli özel eğitim vurgulayan Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer, Türkiye’de 0-18 yaş grubu arasında yaklaşık 352.000 otizmli çocuk ve gencimiz olduğunu ve sadece 21.131’inin eğitime ulaşabildiğini, bu çocuklara ne kadar erken ve bireysel özelliklerine uygun yoğun eğitim verebilirse yetişkin yaşlarında o kadar bağımsız, kendine yeten, üretken, ekonomiye katkı yapan bireyler olarak toplum içinde yer alabileceklerini ve bu sebeple otizmli çocukların eğitimine destek veren sosyal sorumluluk projelerinin çok önemli olduğunu söylüyor.

Kiehl’s tarafından hayata geçirilen “Bir Tohum Ek” projesi Tohum Otizm Vakfı Okulu’na yapılacak gezi ile başlayacak ve #birtohumek hashtagi ile sosyal medya üzerinden yürütülecek. Proje sonunda otizmli çocukların eğitim masraflarını karşılamak amacıyla “1 MİLYON TL” toplanması hedefleniyor. Proje kapsamında yapılacak sokak etkinliklerinin arasında İstanbul’un farklı noktalarında cemiyet, moda, sanat ve spor dünyasının ünlü ve sevilen isimleri ile gerçekleştirilecek su ve tohum dağıtma günü de bulunuyor.

Kiehl’s Hakkında

Kiehl’s 1851 yılında New York’ta özgün bir eczane olarak kurulmuştur. 164 yıldır müşterilerinin beklediği en yüksek kalitede cilt ve saç bakım ürünlerini üretmek için benzersiz formüllerinde en etkili doğal içerikleri en yüksek oranlarda kullanıyor. Kiehl’s ürünleri son derece etkili ve güvenli, hassas ciltlerde dahi güvenle kullanılabiliyor. Ürünlerin estetik kaygılarla değil etkinlik kaygısıyla tasarlanıyor olması, yani asla ambalaja değil, tamamen içeriğine yatırım yapılıyor olması markanın en büyük özelliği. Kiehl’s “Önce Dene Sonra Al” felsefesi doğrultusunda müşterilerine ürünleri, yapılan kişiye özel cilt analizi sonrasında deneme boylarını vererek tanıtıyor. Ve en önemlisi de dünya çapında markanın duruşu gereği hiç bir reklam ve promosyon harcaması yapmadan, sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek üzerinde yaşadığımız dünyayı daha iyi yarınlara taşımak için elele vererek çalışıyor.

Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı Hakkında

Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı, “otizm spektrum bozukluğu ve yaygın diğer gelişim bozukluğu” olan çocukların erken tanısının konulması, özel eğitimi ile topluma kazandırılmasına öncülük edilmesi ve bunun yurt çapında yaygınlaştırılması amacıyla, kar amacı gütmeyen ve kamu yararını gözeten bir sağlık ve eğitim vakfı olarak 15 Nisan 2003 tarihinde kurulmuştur. Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı’nın amacı, Türkiye’de otizm spektrum bozukluğu veya diğer yaygın gelişim bozukluklarının erken tanılanması; tanı alan çocukların ve ailelerinin sağlık, eğitim, meslek edinimi, istihdam, bağımsız yaşam ve kaynaştırma gereksinimlerinin dünya standartlarında karşılanmasıdır. Ayrıca, kaynaştırmadaki diğer özel eğitim gerektiren çocukların ve gençlerin ilgili gereksinimlerinin karşılanmasıdır.

#birtohumek #kiehlsbirtohumek @kiehlsturkiye @tohumotizm
www.birtohumek.com
www.kiehls.com.tr
www.tohumotizm.org.tr

Total
0
Shares

Bir cevap yazın