Size oldukça sağlıklı olarak görünen bazı tercihler, özellikle kilo vermek istediğiniz zamanlarda, en gizli düşmanınız olabilir.

EKMEK

 

Tek bir besin çeşidine karşı önyargı

Düşük karbonhidrat ya da düşük yağ diyetleri her tarafı doldurmuş durumda; ancak bunlar  çok da ideal bir kilo verme stratejisi değil. Çalışmalar, düşük yağ oranlı süt ürünlerinin tüketiminin bizleri bir karbonhidrat cümbüşüne sürüklediğini ve yiyeceklerin üzerinde bulunan düşük yağ oranı etiketlerinin insanları %50 oranında daha fazla yemek yemeye ittiğini gösteriyor. Yağ, tok kalmanızı sağlar ve diyetinizden yağı çıkarmanız sadece kendinizi daha aç hissetmenize neden olur. Benzer şekilde,  karbonhidratları beslenme planından neredeyse tamamen çıkartmanız, her ne kadar kısa vadede kilo vermenize yardımcı olsa da, uzun vadede daha fazla kilo almanızla sonuçlanacak bir hamle olacak. En mantıklı beslenme planınızın besin çeşitliliği barındıran ve akıl dışı sınırlandırmalar barındırmayan bir plan olduğunu unutmamalısınız.

Total
8
Shares

Bir cevap yazın