Plajda göbeğinizi çekmeden dolaşabilmek için aç kaldınız ve spor yaptınız… Bunca emeğin tatildeki yemek kaçamaklarıyla çöpe gitmesine izin vermeyin. Karşınıza çıkan lezzetli yemeklere karşı koyabilmek ve kilo almamak için şimdiden dikkatli davranın. Memorial Şişli Hastanesi Beslenme ve Diyet Bölümü’nden Uzman Diyetisyen Yeşim Çelik’in paylaştığı bilgiler doğrultusunda tatilde de sağlıklı beslenmeye devam edin.

 

Sezonun mayo ve bikini trend’leri için tıklayın

Yıldızların bikini vücutları için tıklayın.

Baharat (1)

Baharatlar iştah açıyor

Yemeklerle beraber en çok tüketilen besin ekmek olduğundan tatildeyken masada ekmek bulundurmamak veya 1-2 dilim tahıllı ekmeği tabağa almak yeterli olacaktır. Yemeklere konulan baharatlar tat değiştirerek iştah artışına neden olabilmektedir. Özellikle bol baharatlı ve acılı besinlerin tüketiminden kaçınılmalıdır. Öğün atlamak bir sonraki öğünde aşırı besin tüketilmesine yani gereksiz kalori alımına neden olacaktır. Atlanan öğünden sonra tüketilen besinlerin çoğu yağ olarak vücutta depolanmaktadır.

Total
0
Shares

Bir cevap yazın