Güne başlarken edineceğiniz birkaç alışkanlık, daha sağlıklı bir gün geçirmeniz için oldukça önemli.
Kahvenin, her şeye her zaman için iyi bir cevap olmadığını bir kez daha hatırlayalım.

Uyandığınız andan uyku vaktinizin geldiği zamana kadar, gününüzü planlamak; hem o günün verimli geçmesini hem de ertesi güne daha iyi başlamanızı sağlayacaktır. Hayatınızı planlayarak, bu ufak ama etkili yedi davranışı alışkanlık haline getirirseniz hem fiziksel hem de ruhsal olarak çok daha iyi hissedeceksiniz.

Haydi hemen yarından başlayın. Birkaç küçük detayla güne daha enerjik başlayın.

1. İlk hedef su +

Uyanır uyanmaz güne bir bardak suyla başlayın.

2. Esneme +

Sadece beş dakika boyunca vücudunuzu esnetmek, güne başlarken üzerinizdeki gerginliği azaltmaya yetecek. Sonuçta, vücudunuza iyi davranmak her zaman için en kolay ve gerekli adımlardan.

İlginizi çekebilir: Değiştirmeniz Gereken Ağız Bakım Alışkanlıkları

3. Beslenme +

Bol vitaminli meyve ve sebzeler yemeye yönelim en önemli adımlardan.

4.Yeşilleri unutma +

Sabahları yavaş olan metabolizmanı hızlandırmak için yeşil yapraklılara şans vermeye ne dersiniz?

Böylece, stresssiz bir kalori yakma gününü de başlatmış olacaksınız.

5. Telefonunuza bakmayın +

Tabii, kimilerimiz için kolay olmasa da, yapılan araştırmalar gösteriyor ki; sabah olumsuz haberlere maruz kalmayanların güne daha mutlu devam ettiği ortada olan gerçeklerden.

6. Egzersizi İhmal Etmeyin +

Güne iyi başlamak için sabahları, genel olarak zindelik için ise gün içinde egzersiz yapabilirsiniz. Egzersizi hayatınıza mutlaka dahil edin. Egzersiz, serotonin seviyeleriniz ile iyimserlik endorfinlerinizin yükselmesini sağlayacaktır.

7. Gece yatmadan önce plan  +

İşe başlamadan önce spor salonuna mı gitmeyi planlıyorsunuz? Bunu mutlaka gece yatmadan önce organize edin. Küçük bir adım olarak eşyalarınızı kapıya hazırlayıp bırakabilirsiniz.

BONUS: Yeterince Uyuyun +

Uyku, beslenmek kadar önemli bir yere sahiptir. Yatak odanızın uyku için iyi bir düzende olduğundan emin olun. Uyurken odanızın iyice karanlık olmasına dikkat edin. Lavanta gibi rahatlatıcı yağları yatağınızın yanında bulundurmak ve sıcak bir suyla duş almak derin bir uyku uyumanızı sağlayacaktır. Bu ertesi gün için sizin faydanıza olacaktır.

Total
6
Shares