Fitness & Beslenme

MÖNÜLERİN TUZAĞINA DÜŞMEYİN

menu “Çikolata Şelalesi” ya da “Volkan” Bu isimler sufle’den daha çekici gözükmüyor mu? Yemeklere zevki çağrıştıran isimler vermek, sektörde yapılan araştırmalara göre, satışları yüzde 27 oranında arttırabiliyormuş. Cornell Üniversitesi araştırma görevlisi ve Mönü Psikologu Sybil Yang, baştan çıkarıcı bir ifadeyle anlatılan yemekleri gözümüzde canlandırırken daha iştah açıcı olduğunu düşünüyoruz. Bu da “çıtır çıtır” gibi bir tanımı mönüde gördüğünü zaman gerçekleri göz ardı etmenize yol açabiliyor. Sipariş ettiğiniz yemeğin yağ içinde kızartılmış olduğu gerçeği bu iki kelimeyle değişmiyor!

Marie Claire Bülten

Stil ve düşüncenin buluştuğu bu evrende; sezonun öne çıkan görünümleri, radarımıza giren kitaplar, editörden notlar ve kültürel dünyamıza heyecan katan detaylar e-posta kutunda seni bekliyor. Marie Claire evrenine katıl, kendine iyi gelenleri kaçırma.