Yeni yıl yaklaşırken Pandora, yeni tarzlarıyla mücevher evrenini genişletiyor. Bağ kurma, neşe ve hayal gücünden ilham alan More Than a Gift (Bir Daha Hediyeden Fazlası) kampanyası, birlikte olmayı ve anlamlı hediyeleşmeyi kutluyor. Vizyoner yönetmen Roman Coppola tarafından yönetilen, Craig McDean ve Raymond Meier’in fotoğrafladığı ve The Beach Boys’un ikonik şarkısı God Only Knows ile müziklendirilmiş kampanya, sektörün önde gelen yaratıcı ekibi tarafından duygusal bir anlatımla hayat buluyor. Kampanya, kişisel bağlantılara dayanan anlamlı paylaşımları davet ediyor ve Pandora’nın uzun süredir benimsediği mantrasını yansıtıyor: Be Love.
“Bu koleksiyon, insanları durmaya, hayal kurmaya ve bizi biz yapan anı ve anları yakınımızda tutmaya davet ediyor,”diyor Pandora Kıdemli Kreatif Direktörleri A. Filippo Ficarelli ve Francesco Terzo. “Bu sezonun merkezinde sadece kutlama değil, aynı zamanda bağlantı ve düşünce duygusu var. Zamanın yavaşladığı, her şeyin biraz daha yumuşak bir şekilde parladığı ve her parçanın en değerli olanı hatırlatan sessiz bir hatırlatıcı gibi hissettirdiği bir dünya yaratmak istedik”


Yeni yılın hayal dolu ruhundan ilham alan marka, Pandora Moments koleksiyonunu gece göğünün ışıltısından esinlenen yeni ay temalı charm’larla genişletiyor; aytaşı ışıltılı camla parlayan bu tasarımlar büyüleyici bir hava sunuyor. Kopmaz bağları simgeleyen, partiye hazır Pandora Timeless kurdele temalı mücevherler, sıra sıra parlayan kalp kesim taşlarla yeni yıl kutlamalarına ekstra bir ışıltı katıyor—hem kendin, hem de sevdiklerin için mükemmel bir hediye. .
Yılbaşı döneminde Pandora bize en iyi hediyelerin ağaç altında beklemediğini, kalpten gelen sevgi dolu duygulardan geldiğini hatırlatıyor.