YAŞAM

Yaşam Alanlarının Temizliği, Solo Yüzey Temizleme Mendili ile Kolay Hale Geliyor

Hijyenin her zamankinden çok ön plana çıktığı pandemi sürecinde, tüketici beklentileri ve ihtiyaçlarında da değişim yaşanıyor. Kullan-at ıslak temizleme mendilleri, son bir yılda kadınların vazgeçilmezi haline gelirken geçen yıla göre ciro anlamında da yaklaşık 2.5 kat* büyüdü. “Hem kaliteli hem hesaplı” sloganı ile kullanıcıların zihninde yer eden Solo; beklentilerden ilham alarak geliştirdiği, deterjan katkılı formüle sahip Solo Yüzey Temizleme Mendili’yle kısa sürede evlerdeki en büyük hijyen yardımcısı oldu.

Hijyen uygulamaları, pandemi döneminde virüsten korunmanın en önemli yöntemleri arasında yer alıyor. Bu süreçte, özellikle yaşam alanlarımızda kolay temizlik ve erişilebilir hijyene gün içinde sıklıkla ihtiyaç duyuluyor.Tüketicilerin beklentilerine karşılık veren Solo, evlerde hijyenin pratik halini sunan Solo Yüzey Temizleme Mendili’ni geliştirdi.

Deneyenlerin %99’unun memnun kaldığı** Solo Yüzey Temizleme Mendili; tüketicilerin beklentilerini tam anlamıyla karşılarken, pratik temizlik ve hijyeni erişilebilir kılıyor.

“Standart temizlik bezlerine göre yüzeylerde 80 kat daha hijyenik”

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri CMO’su Bilge Çiftçi, Solo Yüzey Temizleme Mendili’nin pandemi dönemiyle birlikte evlerde artan hijyen ihtiyacını karşılamak üzere geliştirildiğini ve hijyen kategorisinde yılın en inovatif ürünleri arasında yer aldığını belirterek “Gün içinde ulaşılabilir hijyene sıklıkla ihtiyaç duyuyoruz. Solo Yüzey Temizleme Mendili, çantamızda, iş yerimizde, evimizde, kısacası ihtiyaç duyduğumuz her yerde aradığımız pratikliği sunan bir ürün. Tekrar tekrar kullanılan standart temizlik bezlerine göre yüzeylerde 80 kat daha hijyenik*** oluşu, ürünün farkını ortaya koyan bir diğer özelliği. Kullan-at özellikli ve deterjan katkılı formüllü Solo Yüzey Temizleme Mendili, ‘Banyo&Mutfak’ ve ‘Tüm Yüzeyler İçin’ olmak üzere iki ayrı ürünüyle evin her alanında etkili oluyor” dedi.

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri CMO’su Bilge Çiftçi

Solo’nun Ar-Ge stratejisine de değinen Çiftçi, “Ürün geliştirme sürecinde odak noktamızı inovasyon, trendler ve tüketici ihtiyaçları olarak belirliyoruz. Solo, tüketicilerin temizlik kağıdı kategorisine karşı olan bakış açısını, ürünlerde aradıkları özellikleri ve değişen tercihlerini anlayarak ürün geliştirme yönünde adımlar atıyor” dedi.

Her an, her gün karşılaşılabilen anlık temizlik sorununa çözüm sunan Solo Yüzey Temizleme Mendili, hijyene hesaplı bir şekilde ulaşılmasını sağlıyor. Kapsamlı bir Ar-Ge çalışması sonucunda geliştirilen Solo Yüzey Temizleme Mendili, yüzey çizmeyen dokusuyla evin her alanında yapılan temizliğe yardımcı oluyor.Solo portföyünde yer alan tüm ürünlerle birlikte Solo Yüzey Temizleme Mendili de yenilenen ambalajlarıyla raflarda tüketicileri bekliyor.

*IPSOS verilerine göre

**Denebunu.com platformunda 18.12.2020-01.02.2021 tarihlerinde arasında 81 ilden, 16-46 yaş aralığındaki kişiler ile gerçekleştirilen Tüketici Geribildirim Anketi sonucu esas alınmıştır.

***Bağımsız test kuruluşu sonuçlarına göre

Marie Claire Bülten

Stil ve düşüncenin buluştuğu bu evrende; sezonun öne çıkan görünümleri, radarımıza giren kitaplar, editörden notlar ve kültürel dünyamıza heyecan katan detaylar e-posta kutunda seni bekliyor. Marie Claire evrenine katıl, kendine iyi gelenleri kaçırma.